Loading...

مشکل اتصال به شبکه LTE ایرانسل (4G) در iOS 9.1 برطرف شد

اگر از جمله کاربران آیفونی هستید که پس از آپدیت کردن iOS خود، اینترنت 4G تان تبدیل به 3G شده است و میخواهید دوباره آنرا به 4G LTE تبدیل کنید، این مطلب برای شماست...

مشکل اتصال به شبکه LTE ایرانسل (4G) در iOS 9.1 برطرف شد

پس از ارائه‌ء بروزرسانی iOS 9 توسط اپل، ایرانسل با ارسال پیامکی از کاربران خواست تا بدلیل مشکلات موجود در iOS 9، اگر قصد استفاده از اینترنت نسل چهارم ایرانسل را دارند به iOS 9 آپدیت نکنند. اما با ارائه‌ء بروزرسانی iOS 9.1 این مشکل حل شده است.

 

screenshot

برای رفع مشکل باید تبادل داده آیفون خود را فعال کنید، سپس تنظیمات را مطابق تصویر وارد کنید. در بخش APN عبارت mtnirancell را در هر دو قسمت مربوط به اینترنت نسل سوم و چهارم درج کنید. با انجام این کار می‌توانید از اینترنت نسل چهار بر روی سیم کارت USIM خود استفاده ببرید.

نکته: برای اتصال و استفاده از نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل باید سیم کارت USIM این شرکت را تهیه کرده باشید.



ارسال نظر

(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

همراهان عزيز اتساين شاپ


کليه سبدهای خريدی که تا 25 اسفند 95 تکميل و پرداخت گردند،
در سال 95 تحویل و ارسال مي شوند.
سبدهای خریدی که پس از 25 اسفند 95 تکمیل و پرداخت گردند، 
از 15 فروردین 96 تحویل و ارسال می شوند.


با سپاس از همراهي هميشگي تان!


نورزوتان شاد و پیروز!


 


 


 




logo-samandehi


 


 


 

 


نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور


به اَتساین شاپ امتیاز دهید:

ابزار هدایت به بالای صفحه