Loading...

قوانین و روش های بازگرداندن کالا

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اتساین شاپ بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی اتساین شاپ خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

 

رویه‌‏های خدمات پس از فروش اتساین شاپ با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:

 

اشکالات فنی در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر اتساین شاپ فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را افزایش داده است.

 

جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:

جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید به سرعت، از طریق شماره تماس 66971169 به خدمات پس از فروش اتساین شاپ اطلاع داده شود و تا حداکثر 7 روز کالا عودت داده شود. 

کارشناسان خدمات پس از فروش اتساین شاپ ایراد های اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان اتساین شاپ تایید شود، کالا یا قسمت معیوب کالا تعویض خواهد شد.

برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به اتساین شاپ ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی اصلی کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اتساین شاپ اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا به اتساین شاپ اعلام و در این مدت کالا عودت داده شده باشد و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 66971169 به خدمات پس از فروش اتساین شاپ اطلاع داده شود.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. 

برای ارسال کالای دارای مغایرت به اتساین شاپ ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی اتساین شاپ صورت نمی‌‏‏گیرد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش اتساین شاپ ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده اتساین شاپ است. 

 

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر موجود به انتخاب کاربر ، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به اتساین شاپ  عودت داده شود.

اتساین شاپ  همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

 


 


 




logo-samandehi


 


 


 

 


نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور


به اَتساین شاپ امتیاز دهید:

ابزار هدایت به بالای صفحه